Mijn restaurant heeft een top akoestiek!

akoestiekIk kreeg erg vaak klachten van gasten over de akoestiek in het restaurant. Ik snap heel goed waarom ik die kreeg, het was namelijk vaak erg gehorig. Je kon gemakkelijk het gesprek van degene die naast je zat meeluisteren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij willen onze gasten een fijne ervaring geven en daar hoort wat privacy ook bij. Eerst wist ik totaal niet wat ik ermee moest. Toen heb ik een aantal tafels weg gehaald en de resterende wat verder uit elkaar gezet. Dit heb ik een maandje aangekeken maar dat bleek uiteindelijk ook niet te helpen. Toen wist ik dat ik professionele hulp moest gaan zoeken die er echt verstand van had.

akoestiek Goede hulp

Ik kreeg onwijs goede hulp tijdens het verbeteren van mijn akoestiek. Ze hebben mij goed geadviseerd en uitgelegd wat alle mogelijkheden waren. Dit waren er nogal wat. Uiteindelijk heb ik gekozen voor lampen die het geluid zouden moeten dempen. Vooraf was ik een beetje sceptisch maar na ze een paar dagen te hebben geprobeerd was ik helemaal overtuigd. Het werkte echt en mijn gasten merkte het ook. De lampen zien er heel erg tof uit en passen perfect bij de inrichting, niemand heeft door waarvoor ze eigenlijk zijn.

Klachten

Mijn tip is om klachten hierover echt serieus te nemen. Het ligt niet aan diegene zelf, vaak heeft het echt een bouwkundige achterliggende reden. Ook zou ik dit bedrijf aanraden want zij weten echt waar ze het over hebben en helpen je perfect met het oplossen!

Geef een reactie